Sunday 17 February 2013

朋友的心声。

"Anywhere you are, I'm near
Anywhere you go, I'll be there
Anytime you whisper my name
You'll see"
无论你到哪里,我依然会陪伴着你。你在新的环境过得还好吗?你在任何时候呼叫我的时候,我一定马上答复你~ 虽然说距离不是问题,但心里还是怪怪的,很舍不得。。。还是想每天看见你。
"How every single promise I'll keep
Cause what kind of guy would I be
If I was to leave
When you need me most"
每一个他答应她的东西他一定会做到。不管怎样,他总是不求回报。他最想看到的也只是她简单的一个笑容。一个笑容就能让他满足,一个甜美的笑容就可以让他一整天的烦恼消失,一个灿烂的笑容就可让他瞬间“升天”。为了他爱的她,他就是这么傻。。。可是每次他“得到”的只有失望。。
"What are words
if you really don't mean then when you say them?
What are words
if they're only for good time, then they don't?"
你告诉我的东西,我会傻乎乎的当真,因为我很在乎,很爱你。每次你骗我时,我都会装着什么都不懂,因为我懂你不是故意的。因为爱你,所以我根本不会计较你的固执,你的坏习惯。
"When it's love
Yeah, you say them out loud
Those words, they never go away
They live on, even when we're gone"
当他说出他爱她的时候,从那一瞬间,他就得负所有的责任。即使他还不晓得她到底懂不懂他爱她。就算被拒绝了, 两人离开了彼此,表面上是没什么,但那份爱依然保留着。因为那份爱是多么的珍贵,多么的幸福!
"And I know an angel was sent
Just for me and I know I'm meant
To be where I am
And I gonna be"
这一切都是上帝的安排。不管发生什么事情,爱我们的全能上帝要我们从中成长,学习。即使结局是多么的悲伤,我们也必须好好的活下去。。。
"Standing right beside her tonight
And I'm gonna be by your side
I would never leave
When she needs me most"
跟你分离的那一刻,我回头看着你,心想你也会转回看看。虽然我们答应彼此不要转回头,因为那会增强我们的“舍不得”。但我还是忍不住了。。。你有转回头吗?当你最需要我的时候,我绝不会抛下你不管,绝不会再一次让你受伤!
"I'm forever keeping my angel close"
我伤心的时候,可以拥抱着你大哭来发泄吗?

Cherish the one who love you deeply and also the one you love deeply :)


MapleStory Finger PointLucky Charms Rainbow